czwartek, 15 stycznia 2015

Mel B vs Chodakowska

Hej! Wybaczcie, że nie było mnie parę dni, ale w ostatnich dniach jestem strasznie przemęczona. Nie wiem czym jest to spowodowane, ale dzisiaj przysiadłam do laptopa i pisze specjalnie dla Was konkretną notke. A dosłownie chciałabym wiedzieć kogo osobiście wolicie i wybieracie? Mel B czy Chodakowską? Która według Was ma fajniejszy zestaw ćwiczeń? Osobiście sama zaczęłam przygodę z Mel B. Od 3 dni ćwiczę razem z nią, mam nadzieję, że będą skutki. Wtedy będe miała czym się przed Wami pochwalić, hehe ;) A to jest plan treningowy, z którego korzystam:



Co prawda jest napisane 30dni, ale zamierzam robić to systematycznie do wakacji. Mam nadzieje, że nie ulegnie ze mnie moja motywacja i sama z siebie będę mogła być dumna. To własnie jedno z moich postanowień noworocznych. Wziąć się za siebie i poprawić swoja kondycję, oraz ciało. W końcu Kochane, skoro chcemy byc piękne i wyglądać jakoś na wakacjach musimy się troszkę pomęczyć. Co prawda pierwsze dni będą i są zawsze ciężkie, ale najważniejsze to nie poddawać się i trzymac się swoich motywacji, oraz wierzyć w swoje siły. A teraz moi Drodzy, zostawiam Was ze zdjęciami nawiązującymi do posta, a już w następnym poście obiecuję zamieścić własną stylizacje! Buziaki :)





No to jak Moi Drodzy kogo wybieracie? Mel B? Chodakowską? ;)

5 komentarzy:

  1. jak dla mnie zdecydowanie mel b, bardziej motywuje, kiedy się ją ogląda jest uśmiechnięta i ma fajny program ćwiczeń ;) po chodakowskiej miałam problemy z kolanem i słyszałam to też od większości dziewczyn wykonujących jest ćwiczenia ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, że zarówno Mel B. jak i Chodakowska są dobrymi trenerkami i ich ćwiczenia dają świetne efekty. Aczkolwiek ćwiczenia Chodakowskiej dla osób, które nigdy nie miały styczności jakimkolwiek wysiłkiem fizycznym niż na wfie w szkole jest zbyt ciężka i może spowodować urazy. Mel jest zdecydowanie "lekka" i efekty po jej ćwiczeniach są szybciej widoczne. Ja osobiście z Mel schudłam 13 kilo przez półtora miesiąca, a przy ćwiczeniach z Chodakowską tylko 7 kilo w ciągu dwóch miesięcy. Teraz trenuję Mel B. od czasu do czasu treningi Chodakowskiej oraz king-boxing. Życzę Ci powodzenia i wytrwania w tym - bo uwierz, siedzę w tym od roku i przez pierwszy miesiąc było bardzo ciężko, Buziak! ;-)

    http://sylvviusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zdecydowanie wybieram Mel B, w tamtym roku ćwiczyłam z tą wariatką, napawa optymizmem i energią, tak że ćwiczenia stają się przyjemnością, a nie musem :) Właśnie się zbieram, żeby znów do nich powrócić :) Figura ze zdjęć, to marzenie ahhhh.... super! :) Kurczę, że też tak ciężko ruszyć dupsko i zmotywować się do tych ćwiczeń grrrrr :/
    Co byś powiedziała na wspólną obserwację? :)
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie polecam Mel B, to z nią zaczęłam moją przygodę z ABS i tak pozostało, a efekty było widac dosc szybciutko (efekty na IG) :)

    Zapraszam na mojego bloga http://classygympassion.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń